ramki pod tablice rejestracyjne
Informacje

Reklama zewnętrzna – tania i skuteczna

Skuteczna strategia reklamowa zakłada wykorzystanie różnych narzędzi do komunikacji z potencjalnym klientem. Oprócz mass media jako te najbardziej efektywne wydają się przekazy w zakresie reklamy zewnętrznej. Dzisiaj przedstawiamy jej główne zalety.

Przede wszystkim reklama zewnętrzna jest często informująca, a właśnie taka jest najbardziej akceptowana przez potencjalnych odbiorców. Najczęściej stosowane są billboardy, plakaty, materiały typu POS, reklama na samochodzie i innych pojazdach mechanicznych. Chodzi o to, by reklama nie była nachalna, nie rozpraszała, ale jednocześnie wpływała na ostateczne decyzje zakupowe przyszłych klientów. Specjaliści od reklamy zgodnie potwierdzają, że w obliczu tak ogromnej dzisiaj konkurencji bez względu na branżę, firmy muszą stosować przekazy reklamowe, które wręcz zaskakują, wyróżniają się na tle innych, bo tylko wtedy mogą zostać zauważone i docenione. Przykładem mogą być ramki na tablice rejestracyjne jako powszechnie stosowana forma umieszczania treści reklamowej, ale nadal nieco zaskakująca. Ramki pod tablice rejestracyjne dają niewiele miejsca na treść, ale wystarczająco, by zamieścić tam dane teleadresowe, logotyp firmy czy główne hasło reklamowe.

Dlaczego warto korzystać z reklamy zewnętrznej?

Przede wszystkim taki przekaz ma duże zasięgi, a reklama mobilna może być regionalna, jak i ogólnokrajowa. Patrząc na możliwości dotarcia z przekazem do potencjalnych odbiorców, należy też dodać, że reklama zewnętrzna jest relatywnie tania, a inwestycje w celu jej realizacji nierzadko mogą być jednorazowe, bo narzędzie reklamowe jest trwałe – treści na ramkach tablic rejestracyjnych w całej flocie aut są przecież aktualne zawsze, w całym przebiegu funkcjonowania firmy.

Pamiętajmy jednak, że chociaż reklama zewnętrzna rzeczywiście jest znacznie tańsza, to nigdy nie powinna stanowić jedynego źródła komunikacji marketingowej z potencjalnym klientem. Sprawdza się doskonale, ale przede wszystkim wtedy, gdy jest traktowana jako uzupełnienie albo jeden z czynników kompletnej strategii reklamowej. Z całą pewnością warto łączyć różne narzędzia komunikacyjne, by zwiększać zasięgi dotarcia do targetu. Taka strategia bezwzględnie wpływa na osiągane dochody przedsiębiorstwa, ma też znaczenie, patrząc na budowany wizerunek firmy oraz zdobywanie zaufania lojalnych klientów.